Mitt sommarlov, vad jätteskönt mitt soooooommarlov ska bli

Idag har vi firat W´s första skolavslutning. Det var så fint, alla lekispluttar hade kransar av pappersblommor och de tågade in i kyrkan ledda av svenska flaggan. Det var sån där härlig sommarlovs-förväntan i hela kyrkan med uppklädda barn och föräldrar som pyste av stolthet och glädje. Vi sjöng Idas sommarvisa och Den blomstertid nu kommer. Barnen sjöng några egna sånger uppställda framför altaret och både rektorn och prästen höll tal. Efteråt blev det fotografering tillbaka i klassrummet. W var så cool idag med snygga jeans, en vit skjorta med diskret svart mönster, en löst knuten svart slips och vita sneakers.

För att fira skolavslutningen åkte J, W, jag och barnens pappa in till äventyrsbadet och badade. J som alltid brukar klamra sig fast runt halsen på mig eller pappa i vattnet (trots flytringar) vågade släppa taget och kom på hur man gör för att ta sig fram själv. Då var det ju riktigt roligt att bada kom hon på =)



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0