Barnfria veckan har börjat...

Vissa måndagar efter att jag har lämnat dem så blir jag alldeles handlingsförlamad (om det är så att jag är ledig den dagen). Idag är en sån dag.

Jag borde storstäda här hemma - jag orkar inte!
Jag borde åka in och anmäla mig på arbetsförmedlingen - jag orkar inte!
Jag borde skriva några riktade ansökningar och maila iväg - jag orkar inte!
Jag borde baka bröd - jag ORKAR inte!

Det är som om jag inte har lust att ta tag i något, jag är tömd och tung i kroppen, blank och tom, går ner på lågvarv, sjunker in i dvala... Såna här dagar brukar sluta med att jag ligger raklång i soffan hela dagen och tittar på tv...
det blir nog så idag också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0