Det bara small!

Jag har varit med om min första, och förhoppningsvis sista trafikolycka. Blev påkörd bakifrån igår när jag var på väg till jobbet. Fick komma hem idag på förmiddagen. Jag har fått en fraktur på en av bröstkotorna, en flisa har lossnat efter att jag fart framåt och troligen smöllt ihop kotorna. Läkaren säger att jag kommer att bli helt bra så jag litar på dem. Bilen måste lagas, det går inte att stänga bakluckan och det verkar vara ngn balk under som är sned. Tack gode Gud att inte barnen var med i bilen!





Skadan är det som är markerat med grönt, till vänster om kotan - dvs inåt.
Skriver mer sen, nu ska jag sova en stund.


Kram från en som är tacksam att det gick så bra som det gick!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0